Forsendelse og levering

Proshop kundenservice

• Du kan følge din pakke via Track&Trace linket i ordrebekræftelsen. Find dine ordrer her.

• Der kan gå op til 48 timer førend skanninger/opdateringer er synlige på transportørens hjemmeside.

• Har du ikke modtaget din pakke 48 timer efter afsendelse, er vores anbefaling at du kontakter vores kundeservice via telefon eller email.

• Ved synlige skader på pakken skal du reklamere til Proshop kundeservice indenfor 24 timer pr. telefon  (+45) 70205080 eller mail [email protected]

• Ved skjult skade skal du reklamere til Proshops kundeservice hurtigst muligt eller senest inden 5 døgn pr. telefon (+45) 70205080  eller mail [email protected]

Ved anmeldelse af fragtskade, er det meget vigtigt at vi får billeddokumentation af skaden.
Se nærmere information via guiden her

• Ved sameday levering anbefaler vi at tage kontakt til transportøren direkte vedr. levering af pakken. Du kan se transportørens navn på din ordrebekræftelse

• Du kan tjekke status på dine ordrer i dit kundecenter. Du kan logge ind i dit kundecenter i højre hjørne: ”Log ind”.

(Hvis du har glemt dit kodeord, så klik her).

• Ja, det er muligt at splitte ordren op og få delleveret. Dette har du mulighed for at gøre, via dit login, under fanen "Bestillinger". Klik på din bestilling og klik på "Del-levering". Har du brug for hjælp kan kundeservice kontaktes via tlf. (+45) 70205080.

Bemærk at der vil være en fragtomkostning ved hver forsendelse.
Bemærk at hvis du har betalt med betalingskort, vil du modtage et nyt betalingslink til den nye ordre, da vi kun kan have én betaling pr. ordre.

• Det er kun lagervarer der er på lager, som vil blive leveret samme dag. Når alle varer er på lager, vil de blive afsendt.

• Levering med Burd er kun tilgængelig i nogle dele af landet. Hvis Levering med Burd ikke er muligt under købsprocessen, betyder det at Burd desværre ikke kan levere hjem til din leveringsadresse.

Flexlevering giver dig mulighed for at give transportøren tilladelse til at stille pakken på din adresse, hvis du ikke er hjemme til selv at tage imod den.

Hvis du gerne vil have leveret din pakke som flexlevering skal du tilvælge flexlevering under leveringsmetode i købsprocessen. Det koster ikke ekstra at tilføje flexlevering til leveringsmetoden, men kan ikke gøres efter ordren er oprettet, og det kræver at du har en flexaftale med transportøren. 

Ved flexlevering har vi et erstatningsansvar, så længe pakken er i transportørens varetægt. Når pakken er placeret på din adresse, ophører vores erstatningsansvar. Du er herefter selv ansvarlig, hvis pakken forsvinder eller bliver beskadiget, og du kan ikke kræve erstatning hos afsender. Her skal du rette henvendelse til transportøren.

Vi anbefaler altid at du inden tilvalg af flexlevering orienterer dig hos transportøren og læser deres betingelser for denne type levering.

• Det er muligt i bestillingsforløbet at tilvælge feltpost – dog kun hvis fragten ”PostNord med omdeling” er valgt. Feltpost ordrer afsendes uden moms.

• Ja, vi leverer momsfrit til både Grønland og Færøerne

• Desværre ikke.

• Ja, det kan du, hvis du fremsender kopi af toldstemplet faktura samt kontooplysninger til [email protected]. Såfremt du er udsendt med Forsvaret, Politiet, Beredskabstyrelsen mm, skal du fremsende en korrekt udfyldt fritagelsesattest, samt en kopi af fakturaen, som er stemplet af din udsendte myndighed. Den forventede behandlingstid er 30 dage.

Fandt du ikke det du søgte?

Du er altid velkommen til at kontakte os ved yderligere spørgsmål:

Skriv til Proshop PrivatSend email
Ring til os på tlf.: (+45) 70205080Ring til os
Skriv til Proshop ErhvervSend email