Hjælp

Betaling

Proshop kundeservice

  • Nem-ID udfases og erstattes af MitID pr. 31/10-2022. Du vil derfor blive mødt af krav om verifikation med MitID ved kortbetaling online.

  • Denne verifikation kan du lave ved brug af MitID app'en på din smartphone eller ved brug af sms-kode+personlig kode. Et alternativ er at benytte Mobilepay.

  • Du kan finde yderligere information og få hjælp til opsætning af MitID her.
• Der kan gå op til 30 dage førend reservationen af beløbet frigives fra vores betalingsudbyder. Typisk vil frigivelsen ske langt hurtigere.
• Ved betaling vælger du ”Ansøg om kredit”, hvorefter din virksomhed vil blive kreditvurderet. Derefter sender vi varerne når de er klar og sender en faktura til betaling.
• Beløbet hæves først ved afsendelse eller afhentning. Du vil i samme øjeblik modtage en kvittering på dit køb.
• Fakturabetaling er forbeholdt den enkelte bruger/konto, hvorpå kreditaftalen er tilknyttet. Adgang til kontoen kan gøres ved at bruge ”Glemt adgangskode” – Klik her.
• Du kan søge nærmere information her ellers anbefaler vi, at du tager fat i din bank. Læs mere her.
Vi tilbyder Klarna "Køb nu, betal senere", for nærmere information herom, bedes du kontakte Klarna.

https://www.klarna.com/dk/kundeservice/
• Det er desværre ikke muligt at ændre ordrens indhold, da beløbet er låst.

• Ja, det er muligt at betale med kontanter. Vælg blot betalingsmotoden "betaling i butik" når du bestiller i webshoppen. Det er ikke muligt at kombinere kontanter med andre betalingsformer, såsom betalingskort.

Du er altid velkommen til at kontakte os for yderligere spørgsmål:

Ring til os på tlf. (+45) 70205080

Skriv til Proshop Privat:
[email protected]

Skriv til Proshop Erhverv:
[email protected]