Menu

Hjælp

Guide:
Sådan dokumenterer du en fragtskade

Kom din pakke ikke helskindet frem? Det er vi kede af at høre. Her finder du en kort guide til, hvordan du dokumenterer din transportskade.

Typisk finder vi en løsning på transportskadesager inden for få dage. Alt efter omfanget af skaden er løsningen typisk enten ombytning af produktet, kreditering af købsbeløb eller nedslag i prisen.

Send billeddokumentation på skaden

For at vi kan hjælpe dig bedst muligt, har vi brug for billeddokumentation af skaden. Det er vigtigt, at vi får billeder af hele emballagen og produktet uanset, om der er synlige skader eller ej.

Helt konkret har vi brug for billeder af:

  1. Hele den ydre emballage uanset om der er synlig skade eller ej. Her har vi brug for billeder af både forsendelsesemballagen og produktemballagen.
  2. Den indre indpakning uanset om der er synlig skade eller ej. Her har vi brug for billeder af både forsendelsesemballagen og produktemballagen.
  3. Hele produktet uanset om der er synlig skade eller ej.

Send os billederne i en mail

Billeddokumentationen skal være i enten JPEG/JPG format.

Vi anbefaler at du gemmer alt tilbehør og emballage i tilfælde af, at du skal sende produktet retur til os.

Se et eksempel på de fotos, vi har brug for herunder.

1. Fotos af hele den ydre emballage, gælder både forsendelses- og produktemballagen

2. Fotos af den indre emballage, gælder både forsendelses- og produktemballagen

3. Fotos af hele produktet