• Polska
  • Norge
  • Suomi
  • Sverige
  • Deutschland
  • Österreich
  • Bærbar
  • Gaming
  • Mobil
  • Smart Home
  • SSD
  • Nyhedsbrev
  • Proshop Erhverv
  • Kundeservice
  1. Forside

Erhverv og offentlig

Proshop kundeservice

Hvordan bliver jeg erhvervskunde?

• Læg blot dine ønskede varer i kurven, registrér din virksomhed med dit CVR nummer, og gennemfør din bestilling via Proshop eller opret dig som kunde her.

Kan min virksomhed handle med EAN-nummer?

• Ja, hvis alle virksomhedsdata er korrekte, og I benytter en mail tilhørende virksomheden/institutionen/kommunen eller lignende.

Kan min virksomhed få tilsendt faktura til betaling?

• Ja, hvis din virksomhed er et ApS eller A/S med en sund økonomi. I forbindelse med dit køb er du velkommen til at ’Ansøge om kredit’ under Betaling, hvorefter Proshop vil foretage en kreditvurdering af din virksomhed.

Er der fortrydelsesret på erhvervskøb?

• Nej, der er desværre ingen fortrydelsesret på erhvervskøb. Du er dog velkommen til at kontakte os, og vi vil vurdere om vi i den enkelte sag kan yde en ekstraordinær service.

Hvad er reklamationsperioden ved et erhvervskøb?

• Proshop yder 1 års reklamationsret på alle køb. Der kan være tilfælde, hvor producenten yder garanti udover 1 år, hvorfor det enkelte produkt kan have udvidet producentgaranti. Det er dog ikke gældende for hele ordren, men kun det enkelte produkt.

Kan min virksomhed få rabat, hvis vi foretager et større køb?

• Du er velkommen til at ringe til os på tlf. (+45) 70205080 eller skrive til os på [email protected] med din forespørgsel, hvor vi vil se på evt. muligheder for dette.

Kan en anden person fra virksomheden afhente min ordre?

• Ja, denne person skal dog medbringe gyldigt billed-id samt kunde- og bestillingsnummer.

Hvorfor skal jeg betale fragt som virksomhed?

• Ved erhvervskøb sendes pakken med omdeling til virksomheden, hvorfor Proshop kræver betaling for dette.

Fandt du ikke det du søgte?

Du er altid velkommen til at kontakte os for yderligere spørgsmål:

Ring til os på tlf. (+45) 70205080

Skriv til Proshop Privat:
[email protected]

Skriv til Proshop Erhverv:
[email protected]

Ring til os på tlf. (+45) 70205080

Skriv til Proshop Privat:
[email protected]

Skriv til Proshop Erhverv:
[email protected]

Proshop kundeservice Gå tilbage til oversigt

  • Kundeservice

  • Retur og fortrydelsesret

  • Forsendelse og levering

  • Betaling

  • Reparation / Defekt

  • Afhentning af ordrer

  • Erhverv og offentlig

  • Produktspørgsmål

  • Min konto

  • Auktion & Outlet
  • Kampagner
  • Bøger
  • Børn & Legetøj
  • Computer
  • El & VVS
  • Foto & Video
  • Hardware
  • Hus & Have
  • Husholdning
  • Kabler & Stik
  • Kontor & Hobbyartikler
  • Mobil & Tablet
  • Netværk
  • Personlig pleje
  • Printere & Forbrugsstoffer
  • Software
  • Spil & Gaming
  • TV & Hifi
  • Min side

  • Brugerprofil
  • Købshistorik
  • Bestillinger
  • Handelsbetingelser

  • Handelsbetingelser
  • Persondatapolitik
  • Support

  • Reklamation
  • Returnering
  • Glemt adgangskode
  • Om Proshop
  • Guides
  • Kundeservice

Åbningstider telefon

Mandag - Tirsdag:
Onsdag - Fredag:
Lørdag, søndag &
helligdage:
10:00 - 15:00
10:00 - 15:00

Lukket

Kontakt os

Åbningstider for afhentning af varer

Se åbningstider og adresser for Pick-up Points i København og Aarhus, klik her.

Kontakt

Proshop ApS
Slet Møllevej 17
8270 Højbjerg
Danmark
CVR: 18 96 62 39

Levering

Betalingsmuligheder

Nyhedsbrev

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og modtag gode tilbud og informationer om konkurrencer.

Certificering
Proshop.dk er en e-mærket netbutik, og derfor har du altid adgang til e-mærkets gratis Forbruger Hotline, når du handler hos os.