Produktspørgsmål

Proshop kundeservice

• Nej, vi yder desværre ikke prisgaranti
• Varens pris fastlåses på bestillingstidspunktet. Du er velkommen til at kontakte supporten på tlf. (+45) 70205080, hvor vi vil vurdere om det er os muligt at tilrette prisen.
• Varens pris fastlåses på bestillingstidspunktet, men som privatkunde kan du benytte dig af fortrydelsesretten indenfor 14 dage og bestille på ny til opdateret pris.

• Som erhvervskunde er der desværre ingen fortrydelsesret.
• Vi kan desværre ikke oplyse om, hvilke varer der kommer på tilbud. Weekendtilbud offentliggøres fredag eftermiddag. Modtagere af Proshops nyhedsbrev modtager udvalgte tilbud fredag formiddag. Du kan tilmelde dig Proshops nyhedsbrev i bunden af hjemmesiden.
• Ja, det kan man, hvis der fremsendes en kopi af toldstemplet faktura samt kontooplysninger til [email protected]
• På produktsiden kan du se antallet på vores lager i Aarhus og København.
• Ja, der er samme reklamations- og fortrydelsesret på demovarer som ved køb af nye varer.

• Demovarer hos Proshop er en række gode tilbud på varer som enten er returneret på fortrydelsesretten, repareret ifm. en reklamationssag eller fået ødelagt originalemballagen.

• Vores demovarer er testet og fungerer, men original emballage og tilbehør, der ikke har betydning for varens funktion, kan mangle. Evt. batteri, oplader eller strømkabel, for at kunne bruge varen efter oprindelig hensigt, vil medfølge, såfremt dette medfølger til modellen.

• Det er ikke muligt at bestille flere end det antal vi har på lager.

• Der er samme reklamations- og fortrydelsesret på demovarer som ved køb af nye varer.

Du er altid velkommen til at kontakte os for yderligere spørgsmål:

Ring til os på tlf. (+45) 70205080

Skriv til Proshop Privat:
[email protected]

Skriv til Proshop Erhverv:
[email protected]