Menu

Hjælp

Kundeservice

Proshop kundeservice

FIND SVAR PÅ DIT SPØRGSMÅL HER

Mangler du svar på dit spørgsmål? Spørg vores chatbot, ProBot eller find svar på de oftest stillede spørgsmål i boksene længere nede på siden. Kan du ikke finde svaret her, er du også velkommen til at kontakte os på mail eller telefon. Vi sidder klar til at hjælpe dig!

FIND SVAR PÅ DIT SPØRGSMÅL HER

Mangler du svar på dit spørgsmål? Spørg vores chatbot, ProBot eller find svar på de oftest stillede spørgsmål i boksene længere nede på siden. Kan du ikke finde svaret her, er du også velkommen til at kontakte os på mail eller telefon. Vi sidder klar til at hjælpe dig!

FIND SVAR PÅ DIT SPØRGSMÅL HER

Mangler du svar på dit spørgsmål? Spørg vores chatbot, ProBot eller find svar på de oftest stillede spørgsmål i boksene længere nede på siden. Kan du ikke finde svaret her, er du også velkommen til at kontakte os på mail eller telefon. Vi sidder klar til at hjælpe dig!

FIND SVAR PÅ DIT SPØRGSMÅL HER

Mangler du svar på dit spørgsmål? Spørg vores chatbot, ProBot eller find svar på de oftest stillede spørgsmål i boksene længere nede på siden. Kan du ikke finde svaret her, er du også velkommen til at kontakte os på mail eller telefon. Vi sidder klar til at hjælpe dig!

 

Oftest stillede spørgsmål

• Som privatkunde kan du slette din ordre på din kundeprofil, hvis ordren endnu ikke er blevet bekræftet afsendt.

Din ordre er afsendt, hvis du har fået en ordrebekræftelse via e-mail. Du kan logge ind på din kundeprofil med din e-mail adresse, og din adgangskode.

Såfremt du har glemt dit kodeord, så kan du benytte vores glemt kodeords funktion under log ind. Eller du kan annullere ordren ved, at kontakte vores support.
• Du kan følge din pakke via Track&Trace linket i ordrebekræftelsen.

• Der kan gå op til 24 timer førend skanninger/opdateringer er synlige på transportørens hjemmeside.

• I ekstraordinære travle perioder som f.eks. Black Friday, kan der forekomme forsinkelser.

• Hvis varen ikke er ankommet til forventet tid, kontakt venligst transportøren for nærmere information.
• Pr. 1. januar 2018 er det et krav fra Nets, at der er mobilnr. tilknyttet dankortet.
I processen i at tilknytte mobiltelefonnummeret til dankortet, benyttes NEM ID for at verificere at du er ejeren af kortet. Dette for at sikre dig som forbruger mod misbrug.

Yderligere information kan findes her.
• Der kan gå op til 30 dage førend reservationen af beløbet frigives fra vores betalingsudbyder.
Typisk vil frigivelsen ske langt hurtigere.
• Du kan logge ind i dit kundecenter i højre hjørne: ”Log ind” (Hvis du har glemt dit kodeord, kan du klikke her).
• Du skal udfylde returformularen som du finder ved at klikke her.
• Inden du gør andet, skal du oprette en reklamationssag. Det kan du gøre ved at klikke her.

Fandt du ikke det du søgte?

Du er altid velkommen til at kontakte os ved yderligere spørgsmål:

Ring til os på tlf. 70 20 50 80

Skriv til Proshop Privat:
[email protected]

Skriv til Proshop Erhverv:
[email protected]