• Polska
  • Norge
  • Suomi
  • Sverige
  • Deutschland
  • Österreich
  • Bærbar
  • Gaming
  • Mobil
  • Smart Home
  • SSD
  • Nyhedsbrev
  • Proshop Erhverv
  • Kundeservice
  1. Forside

Retur og fortrydelsesret

Proshop kundeservice

Jeg skal returnere min vare, hvad gør jeg?

• Du skal udfylde returformularen som du finder ved at klikke her.

Hvordan sletter jeg min ordre?

• Som privatkunde kan du slette din ordre på din kundeprofil, hvis ordren endnu ikke er blevet bekræftet afsendt.
Din ordre er afsendt, hvis du har fået en ordrebekræftelse via e-mail.
Du kan logge ind på din kundeprofil med din e-mail adresse, og din adgangskode.
Såfremt du har glemt dit kodeord, så kan du benytte vores glemt kodeords funktion under log ind.
Eller du kan annullere ordren ved, at kontakte vores support.

Er der udvidet returret ved julegaver?

• Ja, der åbnes op for julehandlen hos os hvert år d. 1 november, hvor du under købsprocessen kan vælge, at ordren er en julegave. Når dette er valgt, så er returretten gældende til og med d. 31 januar næste år, såfremt produktet er i ubrudt emballage. Hvis du har glemt at vælge, at ordren er en julegave, så bedes du kontakte kundeservice for at få det tilføjet til ordren.

Kan jeg fortryde mit køb?

• Ja, hvis du er privatkunde har du 14 dages fortrydelsesret. Vær opmærksom på at du selv skal betale for fragten tilbage til Proshop .

• Ved erhvervskøb er der ingen fortrydelsesret. Du er dog velkommen til at kontakte os, og vi vil vurdere om vi i den enkelte sag kan yde en ekstraordinær service.

Skal jeg selv betale fragten, hvis jeg fortryder mit køb?

• Ja, man betaler selv for fragten ved fortrydelse. Som privatkunde kan du via formularen købe en returlabel via Proshop . Udfyld returformularen her.

Kan jeg købe en returlabel hos Proshop ?

• Ja, som privatkunde kan du via fortrydelsesformularen købe en returlabel. Prisen vil typisk være 50 kr. inkl. moms.

Udfyld returformularen her.

Kan jeg indlevere mit produkt ved afhentningsstedet i Aarhus og København?

• Ja, du må meget gerne indlevere produktet

Hvornår og hvordan får jeg mine penge tilbage?

• Har du betalt med en betalingskort, vil du typisk på samme kort modtage beløbet retur i løbet af 5-7 hverdage

Fandt du ikke det du søgte?

Du er altid velkommen til at kontakte os for yderligere spørgsmål:

Ring til os på tlf. (+45) 70205080

Skriv til Proshop Privat:
[email protected]

Skriv til Proshop Erhverv:
[email protected]

Ring til os på tlf. (+45) 70205080

Skriv til Proshop Privat:
[email protected]

Skriv til Proshop Erhverv:
[email protected]

Proshop kundeservice Gå tilbage til oversigt

  • Kundeservice

  • Retur og fortrydelsesret

  • Forsendelse og levering

  • Betaling

  • Reparation / Defekt

  • Afhentning af ordrer

  • Erhverv og offentlig

  • Produktspørgsmål

  • Min konto

  • Auktion & Outlet
  • Kampagner
  • Bøger
  • Børn & Legetøj
  • Computer
  • El & VVS
  • Foto & Video
  • Hardware
  • Hus & Have
  • Husholdning
  • Kabler & Stik
  • Kontor & Hobbyartikler
  • Mobil & Tablet
  • Netværk
  • Personlig pleje
  • Printere & Forbrugsstoffer
  • Software
  • Spil & Gaming
  • TV & Hifi
  • Min side

  • Brugerprofil
  • Købshistorik
  • Bestillinger
  • Handelsbetingelser

  • Handelsbetingelser
  • Persondatapolitik
  • Support

  • Reklamation
  • Returnering
  • Glemt adgangskode
  • Om Proshop
  • Guides
  • Kundeservice

Åbningstider telefon

Mandag - Tirsdag:
Onsdag - Fredag:
Lørdag, søndag &
helligdage:
10:00 - 15:00
10:00 - 15:00

Lukket

Kontakt os

Åbningstider for afhentning af varer

Se åbningstider og adresser for Pick-up Points i København og Aarhus, klik her.

Kontakt

Proshop ApS
Slet Møllevej 17
8270 Højbjerg
Danmark
CVR: 18 96 62 39

Levering

Betalingsmuligheder

Nyhedsbrev

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og modtag gode tilbud og informationer om konkurrencer.

Certificering
Proshop.dk er en e-mærket netbutik, og derfor har du altid adgang til e-mærkets gratis Forbruger Hotline, når du handler hos os.