Ruckus Wireless Ruckus Essential Direct Support Remote Support
Teknisk understøtning, fjern diagnosis, 3 år, 24x7, for P/N: ICX7450-24-40G-E, ICX7450-24P-40G-E, ICX7450-24P-E2, ICX7450-48F-E2, ICX7450-48P-E2
7.000,00 kr. ekskl. moms
Fjernlager, 5-9 dages levering
Billigste privatfragt 0,00 kr.
Pick-up Points lagerstatus
-
Aarhus (0 stk.)
Ikke på lager -
København (0 stk.)
Ikke på lager
JULERETURRET FREM TIL 31/1 2024
Proshop tilbyder udvidet julereturret frem til 31/1 2024, dette gælder til privatkunder på ordrer købt i perioden fra 1/11 2023 til 23/12 2023. Læs betingelser her.
Bestil senest den 22. december for levering inden jul, dette gælder for lagervarer og levering med PostNord pakkeshop.
Proshop tilbyder udvidet julereturret frem til 31/1 2024, dette gælder til privatkunder på ordrer købt i perioden fra 1/11 2023 til 23/12 2023. Læs betingelser her.
Bestil senest den 22. december for levering inden jul, dette gælder for lagervarer og levering med PostNord pakkeshop.
Brocade understands that every network is unique and requires a different level of technical support to meet the customer's business requirements. Brocade Direct Support provides a single support contact for SAN and IP networking products. Organizations facing the challenges of maintaining large or complex networking environments gain immediate access to Brocade expertise and resources to accelerate problem resolution, increase uptime, and improve overall efficiency.
Producent
Varenummer
3135035
Model
ICX7450-SVL-RMT-3
Til producentens hjemmeside
Produktbeskrivelse
Ruckus Essential Direct Support Remote Support - teknisk understøtning - 3 år
Type
Teknisk understøtning
Service inkluderet
Fjern diagnosis
Totale kontraktperiode
3 år
Servicen er åben
24 timer om dagen / 7 dage om ugen
Designet for
P/N: ICX7450-24, ICX7450-24-40G-E, ICX7450-24-E, ICX7450-24P-40G-E, ICX7450-24P-E, ICX7450-24P-E2, ICX7450-32ZP, ICX7450-32ZP-E, ICX7450-48, ICX7450-48-E, ICX7450-48F, ICX7450-48F-E, ICX7450-48F-E2, ICX7450-48P, ICX7450-48P-E, ICX7450-48P-E2, ICX7450-48P-STK-E
Generelt
Service inkluderet
Fjern diagnosis
Totale kontraktperiode
3 år
Servicen er åben
24 timer om dagen / 7 dage om ugen
Detaljer
Service & Support
Teknisk understøttelse - fjern diagnosis - 3 år - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag
Teknisk understøttelse - telefonrådgivning - 3 år - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag
Teknisk understøttelse - web support - 3 år
Opdatering af nye udgaver - 3 år
Teknisk understøttelse - telefonrådgivning - 3 år - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag
Teknisk understøttelse - web support - 3 år
Opdatering af nye udgaver - 3 år
Ovenstående informationer/specifikationer er vejledende og kan uden varsel være ændret af producenten. Der tages forbehold for trykfejl og vejledende billeder. Enkelte tekster kan være autogenererede eller maskinoversatte, og der kan derfor fremkomme tekster, som kan virke misvisende.