Service & support - Dell Upgrade from 3Y Basic Onsite to 5Y Basic Onsite - extended service agreement - 2 years - 4th/5th year - on-site - L7SL7_3OS5OS
Varenummer: 3249858
L7SL7_3OS5OS
L7SL7_3OS5OS
L7SL7_3OS5OS

Dell Upgrade from 3Y Basic Onsite to 5Y Basic Onsite - extended service agreement - 2 years - 4th/5th year - on-site

Support opgradering, reservedele og arbejdskraft, 2 år (4./5. år), on-site, åbningstider/5 dage om ugen, responstid: NBD, for Latitude 7290, 7300, 7310, 7320, 7320 Detachable, 7350, 7390, 7400, 7410, 7420, 7450, 7490

969,00 kr. 775,20 kr. ekskl. moms
Billigste fragt (privatkunde) 39,00 kr.
Fjernlager, 2-3 dages levering

Lagerstatus i vores Pick-up Points

  • Aarhus (0 stk.)

    Ikke på lager
  • København (0 stk.)

    Ikke på lager
Dell

Dells basisgaranti omfatter reparation eller udskiftning grundet produktionsdefekter. Med onsite-service efter fjerndiagnosticering ankommer en supporttekniker til stedet, normalt inden for 1-2 hverdage, hvis Dells tekniske eksperter vurderer, at situationen ikke kan løses via fjernadgang. Det er support, når du har brug for det, hvor du har brug for det – praktisk for dig.Dell anbefaler ProSupport – Hvis du har brug for mere end support i arbejdstiden, skal du overveje at opgradere til ProSupport.*Tilgængeligheden af og vilkårene for Dell services varierer efter område og produkt. Kontakt en salgsmedarbejder for at få flere oplysninger.

Producent
Varenummer
3249858
Model
L7SL7_3OS5OS
Til producentens hjemmeside
Produktbeskrivelse
Dell Opgrader fra 3 År Basic Onsite til 5 År Basic Onsite - support opgradering - 2 år - 4./5. år - on-site
Type
Support opgradering
Service inkluderet
Reservedele og arbejdskraft
Placering
On-site
Totale kontraktperiode
2 år
Understøttet periode
4. og 5. år
Svartid
Næste forretningsdag
Servicen er åben
Åbningstider/5 dage om ugen
Designet for
Latitude 7290, 7300, 7310, 7320, 7320 Detachable, 7350, 7390, 7400, 7410, 7420, 7450, 7490

Generelt

Service inkluderet
Reservedele og arbejdskraft
Placering
On-site
Totale kontraktperiode
2 år
Understøttet periode
4. og 5. år
Svartid
Næste forretningsdag
Servicen er åben
Åbningstider/5 dage om ugen

Detaljer

Service & Support
Garantiforlængelse - reservedele og arbejdskraft - 2 år - on-site - responstid: NBD - tilgængelighed: forretningstimer / mandag-fredag
Teknisk understøttelse - telefonrådgivning - 2 år - tilgængelighed: forretningstimer / mandag-fredag
Teknisk understøttelse - web support - 2 år - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag
Teknisk understøttelse - e-mailkonsultation - 2 år - tilgængelighed: forretningstimer / mandag-fredag

Ovenstående informationer/specifikationer kan løbende ændres. I tilfælde af trykfejl vedrørende pris eller udsolgte varer bestræber vi os på hurtigst muligt at opdatere siden. Hvis en pris er åbenlyst forkert, er Proshop ikke forpligtet til at levere det pågældende produkt til den forkerte pris. Enkelte tekster kan være autogenererede eller maskinoversatte, og der kan derfor fremkomme tekster, som virker misvisende.