Hjælp

MW3L3_3OS3PS - Dell Upgrade from 3Y Basic Onsite to 3Y ProSupport - extended service agreement - 3 years - on-site
Varenummer: 2887930

Dell Upgrade from 3Y Basic Onsite to 3Y ProSupport - extended service agreement - 3 years - on-site

Support opgradering, reservedele og arbejdskraft, 3 år, on-site, 10x5, responstid: NBD, for Precision 3530, 3540, 3541, 3550, 3551, 3560, 3561

1.719,00 kr.
1.375,20 kr. ekskl. moms
Fjernlager, 2-3 dages levering
Billigste privatfragt 0,00 kr.

Pick-up Points lagerstatus

  • Aarhus (0 stk.)

    Ikke på lager
  • København (0 stk.)

    Ikke på lager

Detaljer

Producent: Dell
Varenummer: 2887930
Model: MW3L3_3OS3PS
Ean:

Til producentens hjemmeside

www.dell.com/
ProduktbeskrivelseDell Opgrader fra 3 År Basic Onsite til 3 År ProSupport - support opgradering - 3 år - on-site
TypeSupport opgradering
Service inkluderetReservedele og arbejdskraft
PlaceringOn-site
Totale kontraktperiode3 år
SvartidNæste forretningsdag
Servicen er åben10 timer om dagen/ 5 dage om ugen
Designet forPrecision Mobile Workstation 3530, 3540, 3541, 3550, 3551, 3560

Generelt

Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Placering On-site
Totale kontraktperiode 3 år
Svartid Næste forretningsdag
Servicen er åben 10 timer om dagen/ 5 dage om ugen

Detaljer

Service & Support Garantiforlængelse - reservedele og arbejdskraft - 3 år - on-site - responstid: NBD - tilgængelighed: 10 timer om dagen / mandag-fredag
Teknisk understøttelse - telefonrådgivning - 3 år - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag
Teknisk understøttelse - web support - 3 år - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag
Teknisk understøttelse - web knowledge base adgang - 3 år - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag
Teknisk understøttelse - fjern diagnosis - 3 år - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag
Teknisk understøttelse - e-mailkonsultation - 3 år - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag
ProSupport tilbyder 24x7 prioritetsadgang til teknikere, onsite-service efter fjerndiagnosticering og SupportAssist-teknologi med automatisk problemregistrering og advarsler. Lad Dell hjælpe med at reducere eventuel nedetid.

*Tilgængeligheden af og vilkårene for Dell Technologies's services varierer efter område og produkt. Kontakt en salgsmedarbejder for at få flere oplysninger.

Ovenstående informationer/specifikationer er vejledende og kan uden varsel være ændret af producenten.
Der tages forbehold for trykfejl og vejledende billeder.