Hjælp

L3XX_3913 - Dell Upgrade from 1Y Basic Onsite to 3Y ProSupport Plus - extended service agreement - 3 years - on-site

Dell Upgrade from 1Y Basic Onsite to 3Y ProSupport Plus - extended service agreement - 3 years - on-site

Support opgradering, reservedele og arbejdskraft, 3 år, on-site, 10x5, responstid: NBD, for Latitude 3300, 3301, 3310, 3400, 3410, 3500, 3510

Varenummer: 2790920
1.830,00 kr.
1.464,00 kr. ekskl. moms
Fjernlager, 3-6 dages levering
Billigste privatfragt 0,00 kr.
Pick-up Points lagerstatus
Aarhus
0 stk.
Ikke på lager
København
0 stk.
Ikke på lager

KØB DINE JULEGAVER NU

Hos Proshop tilbyder vi udvidet julereturret til privatkunder på ordrer købt i perioden fra 1. november 2021 - 23. december 2021. Julegaver kan returneres indtil 31. januar 2022.


Læs mere om vores juleretur

Detaljer

Producent: Dell
Varenummer: 2790920
Model: L3XX_3913
Ean:

Til producentens hjemmeside

www.dell.com/
ProduktbeskrivelseDell Opgrader fra 1 År Basic Onsite til 3 År ProSupport Plus - support opgradering - 3 år - on-site
TypeSupport opgradering
Service inkluderetReservedele og arbejdskraft
PlaceringOn-site
Totale kontraktperiode3 år
SvartidNæste forretningsdag
Servicen er åben10 timer om dagen/ 5 dage om ugen
Designet forLatitude 3300, 3301, 3310, 3400, 3410, 3500, 3510

Generelt

Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Placering On-site
Totale kontraktperiode 3 år
Svartid Næste forretningsdag
Servicen er åben 10 timer om dagen/ 5 dage om ugen

Detaljer

Service & Support Garantiforlængelse - reservedele og arbejdskraft - 3 år - on-site - responstid: NBD - tilgængelighed: 10 timer om dagen / mandag-fredag
Teknisk understøttelse - telefonrådgivning - 3 år - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag
Teknisk understøttelse - web support - 3 år - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag
Teknisk understøttelse - web knowledge base adgang - 3 år - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag
Teknisk understøttelse - fjern diagnosis - 3 år - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag
Teknisk understøttelse - e-mailkonsultation - 3 år - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag
ProSupport Plus er Dells mest omfattende supportservice og kombinerer 24x7 prioritetsadgang til kvalificeret support, dækning af uheld, bevarelse af harddisk, onsite-service næste arbejdsdag efter fjerndiagnosticering samt proaktiv overvågning for automatisk problemidentifikation og -notifikation. Det sikrer, at hardware og software kører uden problemer, så du kan fokusere på det, der er vigtigt.

*Tilgængeligheden af og vilkårene for Dell Technologies's services varierer efter område og produkt. Kontakt en salgsmedarbejder for at få flere oplysninger.

Ovenstående informationer/specifikationer er vejledende og kan uden varsel være ændret af producenten.
Der tages forbehold for trykfejl og vejledende billeder.