L3XX_1515 - Dell 1Y Basic Onsite > 5Y Basic Onsite - Upgrage from [1Y Basic Onsite Service] > [5Y Basic Onsite Service] - extended service agreement - 4 years - 2nd/3rd/4th/5th year - on-site

Dell 1Y Basic Onsite > 5Y Basic Onsite - Upgrage from [1Y Basic Onsite Service] > [5Y Basic Onsite Service] - extended service agreement - 4 years - 2nd/3rd/4th/5th year - on-site

Support opgradering, reservedele og arbejdskraft, 4 år (2./3./4./5. år), on-site, forretningstimer, responstid: 2 forretningsdage, for Latitude 3300, 3301, 3310, 3400, 3410, 3500, 3510

Varenummer: 2775435
Varen er udgået

Detaljer

Producent: Dell
Varenummer: 2775435
Model: L3XX_1515

Til producentens hjemmeside

www.dell.com/
ProduktbeskrivelseDell Opgrader fra 1 År Basic Onsite til 5 År Basic Onsite - support opgradering - 4 år - 2./3./4./5. år - on-site
TypeSupport opgradering
Service inkluderetReservedele og arbejdskraft
PlaceringOn-site
Totale kontraktperiode4 år
Understøttet periode2., 3., 4. og 5. år
Svartid2 forretningsdage
Servicen er åbenForretningstimer
Designet forLatitude 3300, 3301, 3310, 3400, 3410, 3500, 3510

Generelt

Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Placering On-site
Totale kontraktperiode 4 år
Understøttet periode 2., 3., 4. og 5. år
Svartid 2 forretningsdage
Servicen er åben Forretningstimer

Detaljer

Service & Support Garantiforlængelse - reservedele og arbejdskraft - 4 år - on-site - responstid: 1-2 arbejdsdage - tilgængelighed: forretningstimer / mandag-fredag
Teknisk understøttelse - telefonrådgivning - 4 år - tilgængelighed: forretningstimer / mandag-fredag
Teknisk understøttelse - web support - 4 år - tilgængelighed: forretningstimer / mandag-fredag
Teknisk understøttelse - e-mailkonsultation - 4 år - tilgængelighed: forretningstimer / mandag-fredag
Dells basisgaranti omfatter reparation eller udskiftning grundet produktionsdefekter. Med onsite-service efter fjerndiagnosticering ankommer en supporttekniker til stedet, normalt inden for 1-2 hverdage, hvis Dells tekniske eksperter vurderer, at situationen ikke kan løses via fjernadgang. Det er support, når du har brug for det, hvor du har brug for det – praktisk for dig.

Dell anbefaler ProSupport – Hvis du har brug for mere end support i arbejdstiden, skal du overveje at opgradere til ProSupport.

*Tilgængeligheden af og vilkårene for Dell Technologies services varierer efter område og produkt. Kontakt en salgsmedarbejder for at få flere oplysninger.

Ovenstående informationer/specifikationer er vejledende og kan uden varsel være ændret af producenten.
Der tages forbehold for trykfejl og vejledende billeder.