• Polska
  • Norge
  • Suomi
  • Sverige
  • Deutschland
  • Österreich
  • Bærbar
  • Gaming
  • Mobil
  • Smart Home
  • SSD
  • Nyhedsbrev
  • Proshop Erhverv
  • Kundeservice
  1. Forside

Betaling

Proshop kundeservice

Jeg bliver mødt af krav om NEM ID ved betaling af min ordre?

  • Pr. 20 november 2020 er der kommet nyt tiltag til fra NETS/bankerne i forbindelse med en ny sikkerhedsløsning når man handler på nettet. Dette er bestemt fra EU, så du som forbruger er mere sikret i forbindelse med nethandel.
    Det betyder, at du skal oprette et kodeord som du fremover skal bruge til, at bekræfte betalinger på nettet, sammen med en engangskode som du modtager på SMS – dette er ved hver handel.

  • Du kan registrere, ændrer eller slette mobilnummer og kodeord tilknyttet dit betalingskort via Nets hjemmeside her

  • Yderligere information kan findes her.

Jeg har bestilt med Mastercard og derefter annulleret ordren. Hvornår frigives beløbet?

• Der kan gå op til 30 dage førend reservationen af beløbet frigives fra vores betalingsudbyder. Typisk vil frigivelsen ske langt hurtigere.

Hvordan betaler jeg med faktura?

• Ved betaling vælger du ”Ansøg om kredit”, hvorefter din virksomhed vil blive kreditvurderet. Derefter sender vi varerne når de er klar og sender en faktura til betaling.

Hvornår hæves pengene fra min konto ifm. med et køb?

• Beløbet hæves først ved afsendelse eller afhentning. Du vil i samme øjeblik modtage en kvittering på dit køb.

Jeg kan ikke som tidligere vælge fakturabetaling?

• Fakturabetaling er forbeholdt den enkelte bruger/konto, hvorpå kreditaftalen er tilknyttet. Adgang til kontoen kan gøres ved at bruge ”Glemt adgangskode” – Klik her.

Jeg kan ikke betale med mit virksomhedsbetalingskort

• Du kan søge nærmere information her ellers anbefaler vi, at du tager fat i din bank. Læs mere her.

Jeg er forhåndsgodkendt ved Basisbank, hvad gør jeg?

• Du gennemfører købsforløbet, og under betaling vælger du ” Finansiering ved Basisbank – Forhåndsgodkendt”. Du vil herefter blive viderestillet til Basisbanks hjemmeside, hvor du bl. a. skal indtaste lånekoden. Bemærk at du modtager informationer fra Basisbank i din e-boks.

Hvilke muligheder har jeg for finansiering?

  • Basisbank - Ansøg nu
  • Basisbank – Forhåndsgodkendelse
  • Klarna 

Se nærmere information her https://www.proshop.dk/Finansiering.htm

Kan jeg ændre i en allerede bestilt Basisbank ordre?

• Det er desværre ikke muligt at ændre ordrens indhold, da beløbet er låst.

Kan jeg ændre i en allerede bestilt Klarna ordre?

• Det er desværre ikke muligt at ændre ordrens indhold, da beløbet er låst.

Kan jeg betale med kontanter ved afhentningsstedet?

• Ja, det er normalt muligt at betale med kontanter og betalingskort ved afhentning, men i perioden 25/12-2020 til foreløbigt 17/1-2021 er det ikke muligt grundet covid-19 restriktioner. Du bedes derfor betale med betalingskort via hjemmesiden. Det er dog ikke muligt at kombinere kontanter med andre betalingsformer.

Fandt du ikke det du søgte?

Du er altid velkommen til at kontakte os for yderligere spørgsmål:

Ring til os på tlf. (+45) 70205080

Skriv til Proshop Privat:
[email protected]

Skriv til Proshop Erhverv:
[email protected]

Ring til os på tlf. (+45) 70205080

Skriv til Proshop Privat:
[email protected]

Skriv til Proshop Erhverv:
[email protected]

Proshop kundeservice Gå tilbage til oversigt

  • Kundeservice

  • Retur og fortrydelsesret

  • Forsendelse og levering

  • Betaling

  • Reparation / Defekt

  • Afhentning af ordrer

  • Erhverv og offentlig

  • Produktspørgsmål

  • Min konto

  • Auktion & Outlet
  • Kampagner
  • Bøger
  • Børn & Legetøj
  • Computer
  • El & VVS
  • Foto & Video
  • Hardware
  • Hus & Have
  • Husholdning
  • Kabler & Stik
  • Kontor & Hobbyartikler
  • Mobil & Tablet
  • Netværk
  • Personlig pleje
  • Printere & Forbrugsstoffer
  • Software
  • Spil & Gaming
  • TV & Hifi
  • Min side

  • Brugerprofil
  • Købshistorik
  • Bestillinger
  • Handelsbetingelser

  • Handelsbetingelser
  • Persondatapolitik
  • Support

  • Reklamation
  • Returnering
  • Glemt adgangskode
  • Om Proshop
  • Guides
  • Kundeservice

Åbningstider telefon

Mandag - Tirsdag:
Onsdag - Fredag:
Lørdag, søndag &
helligdage:
10:00 - 15:00
10:00 - 15:00

Lukket

Kontakt os

Åbningstider for afhentning af varer

Se åbningstider og adresser for Pick-up Points i København og Aarhus, klik her.

Kontakt

Proshop ApS
Slet Møllevej 17
8270 Højbjerg
Danmark
CVR: 18 96 62 39

Levering

Betalingsmuligheder

Nyhedsbrev

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og modtag gode tilbud og informationer om konkurrencer.

Certificering
Proshop.dk er en e-mærket netbutik, og derfor har du altid adgang til e-mærkets gratis Forbruger Hotline, når du handler hos os.