Menu

Hjælp

Kundeservicecenter

Proshop kundeservice

FIND SVAR PÅ DIT SPØRGSMÅL HER

Mangler du svar på dit spørgsmål? Spørg vores chatbot, ProBot eller find svar på de oftest stillede spørgsmål i boksene længere nede på siden. Kan du ikke finde svaret her, er du også velkommen til at kontakte os på mail eller telefon. Vi sidder klar til at hjælpe dig!

FIND SVAR PÅ DIT SPØRGSMÅL HER

Mangler du svar på dit spørgsmål? Spørg vores chatbot, ProBot eller find svar på de oftest stillede spørgsmål i boksene længere nede på siden. Kan du ikke finde svaret her, er du også velkommen til at kontakte os på mail eller telefon. Vi sidder klar til at hjælpe dig!

FIND SVAR PÅ DIT SPØRGSMÅL HER

Mangler du svar på dit spørgsmål? Spørg vores chatbot, ProBot eller find svar på de oftest stillede spørgsmål i boksene længere nede på siden. Kan du ikke finde svaret her, er du også velkommen til at kontakte os på mail eller telefon. Vi sidder klar til at hjælpe dig!

FIND SVAR PÅ DIT SPØRGSMÅL HER

Mangler du svar på dit spørgsmål? Spørg vores chatbot, ProBot eller find svar på de oftest stillede spørgsmål i boksene længere nede på siden. Kan du ikke finde svaret her, er du også velkommen til at kontakte os på mail eller telefon. Vi sidder klar til at hjælpe dig!

 

Oftest stillede spørgsmål

• Som privatkunde kan du slette din ordre på din kundeprofil, hvis ordren endnu ikke er blevet bekræftet afsendt.

Din ordre er afsendt, hvis du har fået en ordrebekræftelse via e-mail. Du kan logge ind på din kundeprofil med din e-mail adresse, og din adgangskode.

Såfremt du har glemt dit kodeord, så kan du benytte vores glemt kodeords funktion under log ind. Eller du kan annullere ordren ved, at kontakte vores support.
• Du kan følge din pakke via Track&Trace linket i ordrebekræftelsen.

• Der kan gå op til 24 timer førend skanninger/opdateringer er synlige på transportørens hjemmeside.

• I ekstraordinære travle perioder som f.eks. Black Friday, kan der forekomme forsinkelser.

• Hvis varen ikke er ankommet til forventet tid, kontakt venligst transportøren for nærmere information.
• Pr. 1. januar 2018 er det et krav fra Nets, at der er mobilnr. tilknyttet dankortet.
I processen i at tilknytte mobiltelefonnummeret til dankortet, benyttes NEM ID for at verificere at du er ejeren af kortet. Dette for at sikre dig som forbruger mod misbrug.

Yderligere information kan findes her.
• Der kan gå op til 30 dage førend reservationen af beløbet frigives fra vores betalingsudbyder.
Typisk vil frigivelsen ske langt hurtigere.
• Du kan logge ind i dit kundecenter i højre hjørne: ”Log ind” (Hvis du har glemt dit kodeord, kan du klikke her).
• Du skal udfylde returformularen som du finder ved at klikke her.
• Inden du gør andet, skal du oprette en reklamationssag. Det kan du gøre ved at klikke her.

Fandt du ikke det du søgte?

Du er altid velkommen til at kontakte os ved yderligere spørgsmål:

Ring til os på tlf. 70 20 50 80

Skriv til Proshop Privat:
[email protected]

Skriv til Proshop Erhverv:
[email protected]

Proshop kundeservice

• Du skal udfylde returformularen som du finder ved at klikke her.
• Som privatkunde kan du slette din ordre på din kundeprofil, hvis ordren endnu ikke er blevet bekræftet afsendt.
Din ordre er afsendt, hvis du har fået en ordrebekræftelse via e-mail.
Du kan logge ind på din kundeprofil med din e-mail adresse, og din adgangskode.
Såfremt du har glemt dit kodeord, så kan du benytte vores glemt kodeords funktion under log ind.
Eller du kan annullere ordren ved, at kontakte vores support.
• Ja, der åbnes op for julehandlen hos os hvert år d. 1 november, hvor du under købsprocessen kan vælge, at ordren er en julegave. Når dette er valgt, så er returretten gældende til og med d. 31 januar næste år, såfremt produktet er i ubrudt emballage. Hvis du har glemt at vælge, at ordren er en julegave, så bedes du kontakte kundeservice for at få det tilføjet til ordren.
• Ja, hvis du er privatkunde har du 14 dages fortrydelsesret. Vær opmærksom på at du selv skal betale for fragten tilbage til Proshop .

• Ved erhvervskøb er der ingen fortrydelsesret. Du er dog velkommen til at kontakte os, og vi vil vurdere om vi i den enkelte sag kan yde en ekstraordinær service.
• Ja, man betaler selv for fragten ved fortrydelse. Som privatkunde kan du via formularen købe en returlabel via Proshop . Udfyld returformularen her.
• Ja, som privatkunde kan du via fortrydelsesformularen købe en returlabel. Prisen vil typisk være 50 kr. inkl. moms.

Udfyld returformularen her.
• Har du betalt med en betalingskort, vil du typisk på samme kort modtage beløbet retur i løbet af 5-7 hverdage

Du er altid velkommen til at kontakte os for yderligere spørgsmål:

Ring til os på tlf. (+45) 70205080

Skriv til Proshop Privat:
[email protected]

Skriv til Proshop Erhverv:
[email protected]

• Du kan følge din pakke via Track&Trace linket i ordrebekræftelsen. Find dine ordrer her).

• Der kan gå op til 24 timer førend skanninger/opdateringer er synlige på transportørens hjemmeside.

• Hvis varen ikke er ankommet til forventet tid, kontakt venligst transportøren for nærmere information.

Kontaktinformation til PostNord kan findes her

• Ved synlige skader på pakken skal du reklamere til Proshop kundeservice indenfor 24 timer pr. telefon  (+45) 70205080 eller mail [email protected]

• Ved skjult skade skal du reklamere til Proshops kundeservice hurtigst muligt eller senest inden 5 døgn pr. telefon (+45) 70205080  eller mail [email protected]

Ved anmeldelse af fragtskade, er det meget vigtigt at vi får billeddokumentation af skaden.
Se nærmere information via guiden her

• Ved sameday levering anbefaler vi at tage kontakt til transportøren direkte vedr. levering af pakken. Du kan se transportørens navn på din ordrebekræftelse
• Du kan tjekke status på dine ordrer i dit kundecenter. Du kan logge ind i dit kundecenter i højre hjørne: ”Log ind”.

(Hvis du har glemt dit kodeord, så klik her).
• Ja, det er muligt at splitte ordren op, og få leveret ad flere omgange. Kontakt os via tlf. (+45) 70205080.

Bemærk at der vil være en fragtomkostning ved hver forsendelse.
Bemærk at hvis du har betalt med betalingskort, vil du modtage et nyt betalingslink til den nye ordre, da vi kun kan have én betaling pr. ordre. Det er desværre ikke muligt at splitte ordre op der er finansieret af Basisbank.  
• Det er kun lagervarer der er på lager, som vil blive leveret samme dag. Når alle varer er på lager, vil de blive afsendt.
• Levering med Burd er kun tilgængelig i nogle dele af landet. Hvis Levering med Burd ikke er muligt under købsprocessen, betyder det at Burd desværre ikke kan levere hjem til din leveringsadresse.
• Ordren er først klar til afhentning når du modtager en mail eller sms, at den er klar til afhentning. Førend dette er ordren ikke klar til afhentning.

Flexlevering giver dig mulighed for at give transportøren tilladelse til at stille pakken på din adresse, hvis du ikke er hjemme til selv at tage imod den.

Hvis du gerne vil have leveret din pakke som flexlevering skal du tilvælge flexlevering under leveringsmetode i købsprocessen. Det koster ikke ekstra at tilføje flexlevering til leveringsmetoden, men kan ikke gøres efter ordren er oprettet, og det kræver at du har en flexaftale med transportøren. 

Ved flexlevering har vi et erstatningsansvar, så længe pakken er i transportørens varetægt. Når pakken er placeret på din adresse, ophører vores erstatningsansvar. Du er herefter selv ansvarlig, hvis pakken forsvinder eller bliver beskadiget, og du kan ikke kræve erstatning hos afsender. Her skal du rette henvendelse til transportøren.

Vi anbefaler altid at du inden tilvalg af flexlevering orienterer dig hos transportøren og læser deres betingelser for denne type levering.

• Det er muligt i bestillingsforløbet at tilvælge feltpost – dog kun hvis fragten ”PostNord med omdeling” er valgt. Feltpost ordrer afsendes uden moms.
• Ja, vi leverer momsfrit til både Grønland og Færøerne
• Ja, det kan du, hvis du fremsender kopi af toldstemplet faktura samt kontooplysninger til [email protected]. Såfremt du er udsendt med Forsvaret, Politiet, Beredskabstyrelsen mm, skal du fremsende en korrekt udfyldt fritagelsesattest, samt en kopi af fakturaen, som er stemplet af din udsendte myndighed. Den forventede behandlingstid er 30 dage.

Du er altid velkommen til at kontakte os for yderligere spørgsmål:

Ring til os på tlf. 70 20 50 80

Skriv til Proshop Privat:
[email protected]

Skriv til Proshop Erhverv:
[email protected]

Proshop kundeservice

  • Pr. 20 november 2020 er der kommet nyt tiltag til fra NETS/bankerne i forbindelse med en ny sikkerhedsløsning når man handler på nettet. Dette er bestemt fra EU, så du som forbruger er mere sikret i forbindelse med nethandel.
    Det betyder, at du skal oprette et kodeord som du fremover skal bruge til, at bekræfte betalinger på nettet, sammen med en engangskode som du modtager på SMS – dette er ved hver handel.

  • Du kan registrere, ændrer eller slette mobilnummer og kodeord tilknyttet dit betalingskort via Nets hjemmeside her

  • Yderligere information kan findes her.
• Der kan gå op til 30 dage førend reservationen af beløbet frigives fra vores betalingsudbyder. Typisk vil frigivelsen ske langt hurtigere.
• Ved betaling vælger du ”Ansøg om kredit”, hvorefter din virksomhed vil blive kreditvurderet. Derefter sender vi varerne når de er klar og sender en faktura til betaling.
• Beløbet hæves først ved afsendelse eller afhentning. Du vil i samme øjeblik modtage en kvittering på dit køb.
• Fakturabetaling er forbeholdt den enkelte bruger/konto, hvorpå kreditaftalen er tilknyttet. Adgang til kontoen kan gøres ved at bruge ”Glemt adgangskode” – Klik her.
• Du kan søge nærmere information her ellers anbefaler vi, at du tager fat i din bank. Læs mere her.
• Du gennemfører købsforløbet, og under betaling vælger du ” Finansiering ved Basisbank – Forhåndsgodkendt”. Du vil herefter blive viderestillet til Basisbanks hjemmeside, hvor du bl. a. skal indtaste lånekoden. Bemærk at du modtager informationer fra Basisbank i din e-boks.
  • Basisbank - Ansøg nu
  • Basisbank – Forhåndsgodkendelse
  • Klarna 

Se nærmere information her https://www.proshop.dk/Finansiering.htm

• Det er desværre ikke muligt at ændre ordrens indhold, da beløbet er låst.
• Det er desværre ikke muligt at ændre ordrens indhold, da beløbet er låst.

• Ja, det er muligt at betale med kontanter. Vælg blot betalingsmotoden "betaling i butik" når du bestiller i webshoppen. Det er ikke muligt at kombinere kontanter med andre betalingsformer, såsom betalingskort.

Du er altid velkommen til at kontakte os for yderligere spørgsmål:

Ring til os på tlf. (+45) 70205080

Skriv til Proshop Privat:
[email protected]

Skriv til Proshop Erhverv:
[email protected]

Proshop kundeservice

  • Hvis du oplever en defekt ved et produkt, skal du oprette en reklamationssag. Dette gøres ved at trykke her.
  • Reklamationsretten for privatkunder er to år fra produktet er leveret, for erhvervskunder og offentlige kunder gælder den ét år.
Når du opretter en reklamation vil du blive bedt om at udfylde en fejlbeskrivelse. Her beskrives kort, hvad det menes med de enkelte felter, der skal udfyldes:
  • Er fejlen periodisk?
    • Hvis du oplever, at fejlen ikke er konstant men kun opstår i perioder, skal du svare ”ja”. Hvis fejlen opstår hele tiden skal du svare ”nej”. Er du i tvivl skal du svare ”ved ikke”.
  • Fejlbeskrivelse:
    • Beskriv kort hvor og hvordan fejlen kan findes på din vare.
    • Er fejlen periodisk (dvs. den kun opstår nogle gange) er det vigtigt, at du beskriver, hvor ofte fejlen opstår.
    • Link gerne til en video eller et billede af fejlen.
  • Serienummer / IMEI-nummer:
    • Såfremt varen har et serienummer skal du skrive det her. Indleverer du en mobiltelefon skal du skrive IMEI-nummeret her.
  • Eventuelt password/adgangskode til login:
    • Indsender du f.eks en computer, tablet eller mobiltelefon skal vi bruge adgangskode for at kunne logge ind på enheden og undersøge fejlen.
  • Er varen komplet?   (Dvs. medsendes alle dele?)
    • Vi skal helst have alle dele af varen, da det gør behandlingen nemmere - og i tilfælde af godkendelse af reklamation vil vi nemmere kunne ombytte varen eller give penge retur.
    • Svar ”ja” hvis du sender alle dele ind. Svar ”ved ikke” hvis du er i tvivl om alle delene er med. Svar ”Nej” hvis du ikke sender alle dele ind.
  • Har du bemærkninger til behandlingen af din sag?
    • Her kan du eksempelvis skrive dit eget kundenummer, hvis du ikke er oprindelig køber af varen.

• Garanti og reklamationsret er ikke det samme. Proshop giver som forhandler to års reklamationsret på alle vores varer for privatkunder og et års  reklamationsret for erhvervskunder. Garantien er et muligt tilbud fra producenten. Hvis der tilbydes producentgaranti vil det stå under "generelt"-fanen ved varen på hjemmesiden

• Garanti eller ej, så kan du altid som privatkunde oprette en reklamationssag på varer købt hos os indenfor to år. Som erhvervskunde eller offentlig kunde er der ét års reklamationsret.

• Går din vare i stykker efter reklamationsretten er bortfaldet, og gælder producentgarantien stadig, så anbefaler vi, at du tager direkte kontakt til producenten.

• De fleste sager er afsluttet indenfor 14 dage, men behandlingstiden kan vare op til 30 dage.

• Før vi kan behandle reklamationssagen skal vi have modtaget varen. Du vil efter at vi har modtaget varen få opdatering per mail når der er ny information. 

• Som privatkunde vil du automatisk modtage en returlabel efter oprettelse af reklamationssagen som kan bruges til indsendelse.

• Som erhvervskunde afholder du selv fragtomkostningerne.

• Det er også muligt at indlevere varen på vores afhentningssteder i Aarhus & København.

• Det er vigtigt, at du beskriver hvor og hvordan fejlen kan findes. Opstår fejlen kun periodisk, altså indimellem, er det vigtigt du beskriver, hvor ofte fejlen opstår. Du kan med fordel tage en video af det.


• Hvis du vil tilføje billeder og video i din reklamationssag skal de først uploades på enten Youtube / Imgur. Du kan herefter indsætte linkene i sagen.

• Er du i tvivl om, hvordan du opretter filer kan du klikke her for en guide til uploading og videoer til Youtube og du kan klikke her for en guide til uploading af billeder til Imgur

• Reklamationsnummeret står på din returlabel, så du behøver ikke at vedlægge kvitteringen. Leverer du varen personligt eller er du erhvervskunde kan du bare vedlægge reklamationsnummeret – det er tilstrækkeligt.

• Når du opretter din reklamationssag skal du krydse af, at du er indforstået med at kunne komme til at betale et testgebyr. Det sker kun i sjældne tilfælde, hvis der ikke findes fejl eller hvis fejlen ikke dækkes af reklamationsretten, at du kan risikere et testgebyr på op til 500 kr.

• Hvis fejlen på din defekte vare er dækket af reklamationsretten er det altså gratis for dig at få varen ombyttet, repareret eller få pengene retur.

• Hvis det er selvforskyldt skade, så vil du ofte få et tilbud på reparationen. Takker du nej, skal du betale testgebyr på op til 500 kr., hvilket dækker teknikerens behandlingstid.

• Selvforskyldt skade og fejlhåndtering er udtryk for at du selv er skyld i varens skader. Det kan eksempelvis være ved væskeskade, utilstrækkelig indpakning under fragten eller forkert brug.
• Vi skal modtage hele produktet inklusiv tilbehør for hurtigst muligt at kunne behandle sagen. Vi ser tit ved fx computere og telefoner, at problemet ikke ligger på selve enheden, men måske på en lader eller adapter.

• Det gør ikke noget. Så længe varen er pakket forsvarligt ind og sendes som pakkepost, kan du sagtens sende den ind.

• Ja. Du kan indlevere varen i tidsrummet fra 8-19 hverdage og lørdage 10-15. I Aarhus kan der også indleveres søndag 13-18. Du kan finde adresser og åbningstider for indlevering her
• Ja, det kan du i Aarhus ved at møde personligt op i teknikkens åbningstid, som du kan se her
• Ja det kan du godt, men sagen behandles ikke før vi har modtaget varen.
• Vi underretter dig løbende når der er nyt i din reklamationssag, men her er en kort beskrivelse af forløbet:
  • Teknikerne undersøger varen og vurderer om sagen kan afsluttes hurtigt ved enten at ombytte til ny, give pengene retur eller selv kan rette fejlen. I de tilfælde kan du forvente kort behandlingstid.
  • Hvis produktet skal undersøges eller repareres hos et eksternt serviceværksted vil det tage længere tid – i sjældne tilfælde kan det tage op til 30 dage. Som udgangspunkt sendes telefoner og bærbare altid til et eksternt serviceværksted.

  • Du får besked når produktet sendes fra vores teknikere til det eksterne servicecenter og så snart vi får produktet retur. I mellemtiden kan du forvente, at det eksterne servicecenter arbejder på sagen.

  • Når reklamationssagen er afsluttet vil du få mails, der bekræfter det afsluttende forløb i sagen.
• Du kan se status på din reklamationssag i kundecentret. Tilgå den her. Der er ikke yderligere status på sagen end hvad du modtager pr. mail.

Du er altid velkommen til at kontakte os for yderligere spørgsmål:

Ring til os på tlf. (+45) 70205080

Skriv til Proshop Privat:
[email protected]

Skriv til Proshop Erhverv:
[email protected]

Proshop kundeservice

• Ordren er først klar til afhentning når du modtager en mail eller sms, at den er klar til afhentning. Førend dette er ordren ikke klar til afhentning.

Ved bestilling af lagervarer, er ordren typisk klar indenfor 5-10 min.

Se åbningstider her.

• Ordren er først klar til afhentning når du modtager en mail eller sms, at den er klar til afhentning. Førend dette er ordren ikke klar til afhentning.

Når du møder op bliver du bedt om at taste dit ordre- og kundenummer på en af vores terminaler til venstre i lokalet. Herefter går vores lagerrobot, og/eller lagerpersonale, i gang med at finde de varer der er på din bestilling. Ventetiden afhænger af antal varer og placering, men er gennemsnitlig 8 minutter. Når din bestilling er klar, vil en medarbejder komme med den og kalde dit navn.

• Ja, det er muligt, hvis og såfremt personen medbringer ordrenr., kundenummer samt gyldigt billed-id. Gyldigt billed-id er pas eller kørekort.
• Hvis du ikke betaler ved afhentningsstedet, skal du medbringe pas eller kørekort samt ordrenummer og kundenummer.
• Du har helt op til 4 hverdage til at afhente din ordre. Derefter vil ordren blive annulleret med mindre vi har været i kontakt med dig.

Du er altid velkommen til at kontakte os ved yderligere spørgsmål:

Ring til os på tlf. 70 20 50 80

Skriv til Proshop Privat:
[email protected]

Skriv til Proshop Erhverv:
[email protected]

Proshop kundeservice

• Læg blot dine ønskede varer i kurven, registrér din virksomhed med dit CVR nummer, og gennemfør din bestilling via Proshop eller opret dig som kunde her.
• Ja, hvis alle virksomhedsdata er korrekte, og I benytter en mail tilhørende virksomheden/institutionen/kommunen eller lignende.
• Ja, hvis din virksomhed er et ApS eller A/S med en sund økonomi. I forbindelse med dit køb er du velkommen til at ’Ansøge om kredit’ under Betaling, hvorefter Proshop vil foretage en kreditvurdering af din virksomhed.
• Nej, der er desværre ingen fortrydelsesret på erhvervskøb. Du er dog velkommen til at kontakte os, og vi vil vurdere om vi i den enkelte sag kan yde en ekstraordinær service.
• Proshop yder 1 års reklamationsret på alle køb. Der kan være tilfælde, hvor producenten yder garanti udover 1 år, hvorfor det enkelte produkt kan have udvidet producentgaranti. Det er dog ikke gældende for hele ordren, men kun det enkelte produkt.
• Du er velkommen til at ringe til os på tlf. (+45) 70205080 eller skrive til os på [email protected] med din forespørgsel, hvor vi vil se på evt. muligheder for dette.
• Ja, denne person skal dog medbringe gyldigt billed-id samt kunde- og bestillingsnummer.
• Ved erhvervskøb sendes pakken med omdeling til virksomheden, hvorfor Proshop kræver betaling for dette.

Du er altid velkommen til at kontakte os for yderligere spørgsmål:

Ring til os på tlf. (+45) 70205080

Skriv til Proshop Privat:
[email protected]

Skriv til Proshop Erhverv:
[email protected]

Proshop kundeservice

• Nej, vi yder desværre ikke prisgaranti
• Varens pris fastlåses på bestillingstidspunktet. Du er velkommen til at kontakte supporten på tlf. (+45) 70205080, hvor vi vil vurdere om det er os muligt at tilrette prisen.
• Varens pris fastlåses på bestillingstidspunktet, men som privatkunde kan du benytte dig af fortrydelsesretten indenfor 14 dage og bestille på ny til opdateret pris.

• Som erhvervskunde er der desværre ingen fortrydelsesret.
• Vi kan desværre ikke oplyse om, hvilke varer der kommer på tilbud. Weekendtilbud offentliggøres fredag eftermiddag. Modtagere af Proshops nyhedsbrev modtager udvalgte tilbud fredag formiddag. Du kan tilmelde dig Proshops nyhedsbrev i bunden af hjemmesiden.
• Ja, det kan man, hvis der fremsendes en kopi af toldstemplet faktura samt kontooplysninger til [email protected]
• På produktsiden kan du se antallet på vores lager i Aarhus og København.
• Ja, der er samme reklamations- og fortrydelsesret på demovarer som ved køb af nye varer.

• Demovarer hos Proshop er en række gode tilbud på varer som enten er returneret på fortrydelsesretten, repareret ifm. en reklamationssag eller fået ødelagt originalemballagen.

• Vores demovarer er testet og fungerer, men original emballage og tilbehør, der ikke har betydning for varens funktion, kan mangle. Evt. batteri, oplader eller strømkabel, for at kunne bruge varen efter oprindelig hensigt, vil medfølge, såfremt dette medfølger til modellen.

• Det er ikke muligt at bestille flere end det antal vi har på lager.

• Der er samme reklamations- og fortrydelsesret på demovarer som ved køb af nye varer.

Du er altid velkommen til at kontakte os for yderligere spørgsmål:

Ring til os på tlf. (+45) 70205080

Skriv til Proshop Privat:
[email protected]

Skriv til Proshop Erhverv:
[email protected]

Proshop kundeservice

• Hvis du tidligere har handlet hos Proshop er kontoen koblet til din mailadresse. Klik her for at lave et nyt kodeord.
• Hvis du har glemt dit kodeord, klik her.
• Du kan logge ind i dit kundecenter i højre hjørne: ”Log ind”. Hvis du har glemt dit kodeord, klik her.
  • Som privatkunde kan du slette din ordre på din kundeprofil, hvis ordren endnu ikke er blevet bekræftet afsendt.
    Din ordre er afsendt, hvis du har fået en ordrebekræftelse via e-mail.
    Du kan logge ind på din kundeprofil med din e-mail adresse, og din adgangskode.
    Såfremt du har glemt dit kodeord, så kan du benytte vores glemt kodeords funktion under log ind.
    Eller du kan annullere ordren ved, at kontakte vores support.
• Du finder dine licenser under ”Licenskoder” i dit kundecenter, hvor der til hver licens vil være beskrevet hvorledes licensen aktiveres. Du kan tilgå dine licenser her.
• Du kan finde dine tidligere bestillinger i kundecentret. Klik her.
• Du kan se status på din reklamationssag i kundecentret. Tilgå den her.

Du er altid velkommen til at kontakte os for yderligere spørgsmål:

Ring til os på tlf. (+45) 70205080

Skriv til Proshop Privat:
[email protected]

Skriv til Proshop Erhverv:
[email protected]