• Polska
  • Norge
  • Suomi
  • Sverige
  • Deutschland
  • Österreich
  • Bærbar
  • Gaming
  • Mobil
  • Smart Home
  • SSD
  • Nyhedsbrev
  • Proshop Erhverv
  • Kundeservice
  1. Forside

Forsendelse og levering

Proshop kundeservice

Min pakke er afsendt, men ikke ankommet?

• Du kan følge din pakke via Track&Trace linket i ordrebekræftelsen. Find dine ordrer her).

• Der kan gå op til 24 timer førend skanninger/opdateringer er synlige på transportørens hjemmeside.

• Hvis varen ikke er ankommet til forventet tid, kontakt venligst transportøren for nærmere information. Kontaktinformation til PostNord kan findes her .

Min pakke er beskadiget ved modtagelse. Hvad gør jeg?

• Ved synlige skader på pakken SKAL du reklamere til Proshop kundeservice indenfor 24 timer pr. telefon (+45) 70205080.

• Ved skjult skade SKAL du reklamere til Proshops kundeservice hurtigst muligt eller senest inden 5 døgn pr. telefon (+45) 70205080 .

Bemærk, at der udenfor åbningstiden skal sendes en mail til [email protected]

Jeg har valgt sameday levering men pakken er ikke ankommet?

• Ved sameday levering anbefaler vi at tage kontakt til transportøren direkte vedr. levering af pakken. Du kan se transportørens navn på din ordrebekræftelse

Hvornår ankommer mine varer?

• Du kan tjekke status på dine ordrer i dit kundecenter. Du kan logge ind i dit kundecenter i højre hjørne: ”Log ind”.

(Hvis du har glemt dit kodeord, så klik her).

Kan I splitte min ordre op?

• Ja, det er muligt at splitte ordren op, og få leveret ad flere omgange. Kontakt os via tlf. (+45) 70205080.

Bemærk at der vil være en fragtomkostning ved hver forsendelse.
Bemærk at hvis du har betalt med betalingskort, vil du modtage et nyt betalingslink til den nye ordre, da vi kun kan have én betaling pr. ordre. Det er desværre ikke muligt at splitte ordre op der er finansieret af Basisbank.  

Jeg har bestilt SameDay leverance, men jeg har ikke modtaget Track&Trace?

• Ved SameDay levering kan vi ikke tilbyde tracking. Varen vil ankomme i det tidsrum som er valgt i bestillingen. Se din bestillinger her.
• For levering med Burd Delivery får du både en SMS besked og mail vedr. tracking af din pakke. Hvis denne besked ikke er kommet, anbefaler vi at kontakte Burd Delivery direkte på tlf. 9245 1777.

Jeg har valgt SameDay, men pakken er ikke afsendt?

• Det er kun lagervarer der er på lager, som vil blive leveret samme dag. Når alle varer er på lager, vil de blive afsendt.

Hvorfor kan jeg ikke vælge levering med Burd?

• Levering med Burd er kun tilgængelig i nogle dele af landet. Hvis Levering med Burd ikke er muligt under købsprocessen, betyder det at Burd desværre ikke kan levere hjem til din leveringsadresse.

Hvornår kan jeg afhente mine varer hos afhentningsstedet i Aarhus eller København?

• Ordren er først klar til afhentning når du modtager en mail eller sms, at den er klar til afhentning. Førend dette er ordren ikke klar til afhentning.

Kan Proshop levere til feltpost?

• Det er muligt i bestillingsforløbet at tilvælge feltpost – dog kun hvis fragten ”PostNord med omdeling” er valgt. Feltpost ordrer afsendes uden moms.

Kan Proshop levere til Grønland og/eller Færøerne?

• Ja, vi leverer momsfrit til både Grønland og Færøerne

Kan jeg afhente eller få leveret momsfrit i Danmark?

• Desværre ikke.

Kan jeg få momsen refunderet, hvis jeg bor i udlandet?

• Ja, det kan du, hvis du fremsender kopi af toldstemplet faktura samt kontooplysninger til [email protected]. Såfremt du er udsendt med Forsvaret, Politiet, Beredskabstyrelsen mm, skal du fremsende en korrekt udfyldt fritagelsesattest, samt en kopi af fakturaen, som er stemplet af din udsendte myndighed. Den forventede behandlingstid er 30 dage.

Fandt du ikke det du søgte?

Du er altid velkommen til at kontakte os for yderligere spørgsmål:

Ring til os på tlf. 70 20 50 80

Skriv til Proshop Privat:
[email protected]

Skriv til Proshop Erhverv:
[email protected]

Ring til os på tlf. 70 20 50 80

Skriv til Proshop Privat:
[email protected]

Skriv til Proshop Erhverv:
[email protected]

Proshop kundeservice Gå tilbage til oversigt

  • Kundeservice

  • Retur og fortrydelsesret

  • Forsendelse og levering

  • Betaling

  • Reparation / Defekt

  • Afhentning af ordrer

  • Erhverv og offentlig

  • Produktspørgsmål

  • Min konto

  • Auktion & Outlet
  • Kampagner
  • Bøger
  • Børn & Legetøj
  • Computer
  • El & VVS
  • Foto & Video
  • Hardware
  • Hus & Have
  • Husholdning
  • Kabler & Stik
  • Kontor & Hobbyartikler
  • Mobil & Tablet
  • Netværk
  • Personlig pleje
  • Printere & Forbrugsstoffer
  • Software
  • Spil & Gaming
  • TV & Hifi
  • Min side

  • Brugerprofil
  • Købshistorik
  • Bestillinger
  • Handelsbetingelser

  • Handelsbetingelser
  • Persondatapolitik
  • Support

  • Reklamation
  • Returnering
  • Glemt adgangskode
  • Om Proshop
  • Guides
  • Kundeservice

Åbningstider telefon

Mandag - Tirsdag:
Onsdag - Fredag:
Lørdag, søndag &
helligdage:
10:00 - 15:00
10:00 - 15:00

Lukket

Kontakt os

Åbningstider for afhentning af varer

Se åbningstider og adresser for Pick-up Points i København og Aarhus, klik her.

Kontakt

Proshop ApS
Slet Møllevej 17
8270 Højbjerg
Danmark
CVR: 18 96 62 39

Levering

Betalingsmuligheder

Nyhedsbrev

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og modtag gode tilbud og informationer om konkurrencer.

Certificering
Proshop.dk er en e-mærket netbutik, og derfor har du altid adgang til e-mærkets gratis Forbruger Hotline, når du handler hos os.