Forsendelse og levering

Proshop kundeservice

• Du kan følge din pakke via Track&Trace linket i ordrebekræftelsen. Find dine ordrer her).

• Der kan gå op til 24 timer førend skanninger/opdateringer er synlige på transportørens hjemmeside.

• Hvis varen ikke er ankommet til forventet tid, kontakt venligst transportøren for nærmere information. Kontaktinformation til PostNord kan findes her .
• Ved synlige skader på pakken SKAL du reklamere til Proshop kundeservice indenfor 24 timer pr. telefon (+45) 70205080.

• Ved skjult skade SKAL du reklamere til Proshops kundeservice hurtigst muligt eller senest inden 5 døgn pr. telefon (+45) 70205080 .

Bemærk, at der udenfor åbningstiden skal sendes en mail til [email protected]
• Ved sameday levering anbefaler vi at tage kontakt til transportøren direkte vedr. levering af pakken. Du kan se transportørens navn på din ordrebekræftelse
• Du kan tjekke status på dine ordrer i dit kundecenter. Du kan logge ind i dit kundecenter i højre hjørne: ”Log ind”.

(Hvis du har glemt dit kodeord, så klik her).
• Ja, det er muligt at splitte ordren op, og få leveret ad flere omgange. Kontakt os via tlf. (+45) 70205080.

Bemærk at der vil være en fragtomkostning ved hver forsendelse.
Bemærk at hvis du har betalt med betalingskort, vil du modtage et nyt betalingslink til den nye ordre, da vi kun kan have én betaling pr. ordre. Det er desværre ikke muligt at splitte ordre op der er finansieret af Basisbank.  
• Ved SameDay levering kan vi ikke tilbyde tracking. Varen vil ankomme i det tidsrum som er valgt i bestillingen. Se din bestillinger her.
• For levering med Burd Delivery får du både en SMS besked og mail vedr. tracking af din pakke. Hvis denne besked ikke er kommet, anbefaler vi at kontakte Burd Delivery direkte på tlf. 9245 1777.
• Det er kun lagervarer der er på lager, som vil blive leveret samme dag. Når alle varer er på lager, vil de blive afsendt.
• Levering med Burd er kun tilgængelig i nogle dele af landet. Hvis Levering med Burd ikke er muligt under købsprocessen, betyder det at Burd desværre ikke kan levere hjem til din leveringsadresse.
• Ordren er først klar til afhentning når du modtager en mail eller sms, at den er klar til afhentning. Førend dette er ordren ikke klar til afhentning.
• Det er muligt i bestillingsforløbet at tilvælge feltpost – dog kun hvis fragten ”PostNord med omdeling” er valgt. Feltpost ordrer afsendes uden moms.
• Ja, vi leverer momsfrit til både Grønland og Færøerne
• Ja, det kan du, hvis du fremsender kopi af toldstemplet faktura samt kontooplysninger til [email protected]. Såfremt du er udsendt med Forsvaret, Politiet, Beredskabstyrelsen mm, skal du fremsende en korrekt udfyldt fritagelsesattest, samt en kopi af fakturaen, som er stemplet af din udsendte myndighed. Den forventede behandlingstid er 30 dage.

Du er altid velkommen til at kontakte os for yderligere spørgsmål:

Ring til os på tlf. 70 20 50 80

Skriv til Proshop Privat:
[email protected]

Skriv til Proshop Erhverv:
[email protected]